Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wil jij helpen met het testen van nieuwe iOS app?

29-12-2021 10:50

Beste gebruikers van MijnSerie,

Ik ben opzoek naar gebruikers die de nieuwe app willen testen. De app is helemaal opnieuw gebouwd en moet daarom goed getest worden.
De nieuwe app werkt al met de live achterkant, dus je kan 'gewoon' afleveringen afvinken etc.

Ik hoop dat je mij hierbij wilt helpen. Laat even weten als je dit wilt en stuur mij even je apple id (via persoonlijke berichten) zodat ik je een uitnodiging kan sturen.

Groet,
Jos

14-01-2022 19:40

Goede aaf... als je afleveringen afvinkt in de app, worden ze niet op de de internet pagina van bijvoorbeeld de laptop afgevinkt... is er nog geen koppeling?

Met vriendelijke groet,
Sarah

15-01-2022 12:35

Ah dankjewel voor je bericht. Heb het net even nagekeken en dit heeft te maken met caching. Het wordt sowieso opgeslagen en de volgende dag is het ook bijgewerkt op de website.

Maar ik zal maken dat het direct op de website wordt bijgewerkt

18-01-2022 19:49

Top :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.