Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Menu optie om (nieuwe) series te sorteren per streamingdienst

30-11-2021 23:22

Ik heb maar 1 abonnement en dat is Netflix. Het zou handig zijn om series met hun beoordelingen te kunnen sorteren op streamingdienst, want meldingen over series van HBO, Amazon, Lulu, etc. zijn leuk, maar ik heb er niets aan.

01-12-2021 09:22

Quote
Lapwing - 30-11-2021 23:22
Ik heb maar 1 abonnement en dat is Netflix. Het zou handig zijn om series met hun beoordelingen te kunnen sorteren op streamingdienst, want meldingen over series van HBO, Amazon, Lulu, etc. zijn leuk, maar ik heb er niets aan.
`

Dat kan al. Ga naar series per land klik op het land naar keuze en rechtsboven in kun je dan de zender kiezen en dan kun je ook nog sorteren op cijfer, naam of jaar.

05-12-2021 00:57

Werkt niet. Ten eerste kan ik alleen de URL volgen en niet in het series overzicht een land kiezen (toch?), ten tweede krijg ik dan alleen de Nederlandse series op Netflix. 4 om precies te zijn. Het is dus geen algemeen overzicht van Netflix.

06-12-2021 10:00

Het is (momenteel) niet mogelijk om series te filteren op een streaming dienst. Wel hebben we de informatie als om een original gaat van een streamingdienst. Deze vind je in de lijst die hierboven is weergegeven. De informatie die je bij de serie vindt (waar je de serie kan kijken) wordt geleverd door een externe leverancier, en deze informatie hebben we (nog) niet zelf.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.