Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series bijwerken

16-11-2021 14:26

Vandaag is er een nieuwe functie toegevoegd voor de Premium gebruikers. Zij kunnen namelijk een aanvraag doen om de afleveringen informatie opnieuw op te laten halen. Standaard gebeurd dit ook al, maar soms duurt het net even wat te lang of wordt de update niet goed verwerkt. Vanaf nu is het mogelijk om zelf de aanvraag in ons systeem te plaatsen.

Daarnaast zien alle gebruikers (mits je bent ingelogd) waar de data vandaan wordt gehaald en of de serie dus wel goed gekoppeld wordt etc. De informatie vind je bij de afleveringen overzicht pagina van de serie in de rechterkolom.

16-11-2021 16:43

In mijn beleving duurt het updaten hier nooit zo heel erg lang, maar toch vind ik dit wel een handige update.
Ik neem aan dat het verwijderen van afleveringen, dus afleveringen die hier wel staan maar niet meer op moviedb/ trakt, hier niet onder valt?

17-11-2021 09:27

Het verwijderen van de afleveringen zit er niet in inderdaad. Hier moet ik nog iets voor bedenken hoe we dit makkelijk kunnen doen.
Daarnaast is het nu ook duidelijk waar de informatie vandaan gehaald wordt :-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.