Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Secrets in the Ice

11-11-2021 13:33

Kun je deze een update geven? Seizoen 2 is verdwenen. Bedankt.

12-11-2021 08:40

Quote
Neryn - 11-11-2021 13:33
Kun je deze een update geven? Seizoen 2 is verdwenen. Bedankt.


Ik zie seizoen 2 gewoon er in staan, net als in Trakt.
Ik weet niet wat er geupdate moet worden.

14-11-2021 19:46

De 2 afleveringen van seizoen 2 zijn weer verschenen (alhoewel er al een 3e aflevering is uitgezonden), maar de foto is verdwenen. In plaats daarvan staat er naast de kolom met afleveringen de woorden Secrets In The Ice samen met een klein groen/wit tekentje.

Er is dus iets mis op de pagina Afleveringen.

15-11-2021 10:22

Quote
Neryn - 14-11-2021 19:46
De 2 afleveringen van seizoen 2 zijn weer verschenen (alhoewel er al een 3e aflevering is uitgezonden), maar de foto is verdwenen. In plaats daarvan staat er naast de kolom met afleveringen de woorden Secrets In The Ice samen met een klein groen/wit tekentje.

Er is dus iets mis op de pagina Afleveringen.


Helaas, als het niet word bijgehouden in Trakt of MovieDb kan ik niets meer doen.

19-11-2021 19:57

Ik heb de refresh knop geprobeerd, maar de serie wordt niet bijgewerkt. Op Trakt staan nu 4 afleveringen van seizoen 2, dus zouden ze hier ook moeten verschijnen.

Verder is de pagina Afleveringen nog steeds niet gerepareerd.

20-11-2021 11:36

Quote
Neryn - 19-11-2021 19:57
Ik heb de refresh knop geprobeerd, maar de serie wordt niet bijgewerkt. Op Trakt staan nu 4 afleveringen van seizoen 2, dus zouden ze hier ook moeten verschijnen.

Verder is de pagina Afleveringen nog steeds niet gerepareerd.


De serie is nu gekoppeld aan MovieDb en heeft een update gehad.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.