Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Kan mijn profiel niet downloaden

04-11-2021 18:11

Hallo,

Ik heb maandagmiddag een download van mijn profiel opgevraagd, maar het is nu donderdagavond en ik kan deze nog steeds niet downloaden. Als ik op de button in de e-mail die ik heb gekregen heb staat er "Your files are being prepared. Once this is ready you will receive an e-mail from us to download the file."

Een week eerder had ik ook al een download van mijn profiel aangevraagd (toen op zondag), maar ook deze heb ik niet kunnen downloaden en daarvan heb ik nooit geen mail gekregen dat de download ready was. Daarom had ik het afgelopen maandag opnieuw geprobeerd.

Kunnen jullie hiernaar kijken?

05-11-2021 09:22

Ik was hier al mee bezig. Helaas is dit kapot gegaan tijdens de verhuizing. Ik hoop het maandag op te kunnen lossen. Zodra het weer werkt zal ik het laten weten.

08-11-2021 14:32

Het is nu weer mogelijk om je profiel te downloaden. Je zal wel een nieuwe aanvraag moeten doen.

08-02-2022 15:45

Ik was het een tijdje vergeten, maar op 1 februari heb ik opnieuw een download van mijn profiel aangevraagd. De volgende dag heb ik op Download Profile geklikt in de mail die ik ontving, maar nu (6 dagen later) krijg ik nog steeds de melding "Your files are already being prepared, or you already downloaded your files." Dus het downloaden van mijn profiel werkt nog steeds niet. Kan hier opnieuw naar gekeken worden?

16-02-2022 11:28

Als het goed is heb je een e-mail ontvangen dat je het profiel kan downloaden. Vanmorgen de fout opgelost.

16-02-2022 15:24

Helaas werkt het nog steeds niet. Ik kom uit op de Engelstalige site www.myseries.tv/downloadprofile , ook na het opnieuw aanvragen van een download van mijn profiel. Nu kan ik het pas over een week weer opnieuw proberen.

Eerst kreeg ik een scherm met deze tekst te zien:
Your files are ready. Click on the button and your files will be downloaded.

Met beide download links krijg ik na het klikken op de button een pagina met ruisbeeld en dit te zien:

MySeries
Everything about your favorite TV series

We coudn't find this page.
Back to home
We have been informed of this notification.

18-02-2022 10:38

ah stom! ik heb de foutmelding binnen gekregen en zal het binnenkort oplossen. Vandaag geen tijd voor, misschien dit weekend maar ik zal je laten weten wanneer het opgelost is.

21-02-2022 11:32

net getest met mijn eigen profiel, en het werkt weer :-)

25-04-2023 18:23

Misschien handig te vermelden hoelang het ongeveer duurt voordat je je profiel kan downloaden? Ik heb gisteravond een verzoek gedaan, maar nog niet binnen.

26-04-2023 16:55

Heb nu de download link ontvangen.. Krijg alleen de melding:

We coudn't find this page.

02-05-2023 10:43

ik heb gisteren een test gedaan, en het zou weer moeten werken. Je moet waarschijnlijk wel een nieuwe aanvraag doen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.