Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tv Gids

01-11-2021 14:22

Sinds enkele weken krijg ik op maandag geen mail meer met de tv gids, ik ben al eens gaan kijken in mijn instellingen en daar staat dat ik ze "ja graag" wil ontvangen.
Hopelijk word het probleem opgelost want het is wel handig zodat je niet alle series manueel moet gaan nakijken.
Groeten,
bird2

02-11-2021 08:48

Vervelend dat je die niet krijgt, echter zie ik ook dat je premiere tv-gids is leeg op je dashboard. Dat betekend dat er aankomende week niks wordt uitgezonden van de series die jij volgt. Daarom heb je deze week in ieder geval niks ontvangen.

02-11-2021 13:01

Dank u wel voor het antwoord, wat is mijn "premiere tv-gids"?
Ik heb aan het zoeken geweest maar vind die nergens, ik vind alleen een favorieten lijst waar al de series die ik volg in staan, er zijn verschillende series die op het moment lopen.
Ik heb vroeger ook altijd de tv gids van wat ik volg s'maandags gekregen tot zo een 3 of 4 weken geleden, ik had toen nog niets verandert en snap niet waarom ik ze opeens niet meer krijg.
Groeten,
bird2

02-11-2021 19:27

Als je ingelogd bent en je naar de homepage gaat. (Dashboard) dit is je persoonlijke pagina. Hier vind je ook je persoonlijke première tv gids.

08-11-2021 12:03

Ik heb een premiere tv gids aangemaakt maar krijg op maandag nog steeds geen weekoverzicht, ik krijg alleen alle dagen de series die uitgezonden zijn.
Ik weet niet meer wat ik nog moet doen om het weekoverzicht te krijgen, het rare is dat ik het vroeger altijd zonder problemen heb gekregen, en ik had toen enkel een favorieten lijst. Heb je enig idee wat ik nog kan doen om de tv gids toch te krijgen?
Groeten,
bird2

08-11-2021 13:46

bird2 - 08-11-2021 12:03
Ik heb een premiere tv gids aangemaakt maar krijg op maandag nog steeds geen weekoverzicht, ik krijg alleen alle dagen de series die uitgezonden zijn.
Ik weet niet meer wat ik nog moet doen om het weekoverzicht te krijgen, het rare is dat ik het vroeger altijd zonder problemen heb gekregen, en ik had toen enkel een favorieten lijst. Heb je enig idee wat ik nog kan doen om de tv gids toch te krijgen?
Groeten,
bird2

Het zou kunnen dat je de melding uit hebt gezet.

In je profiel kun je wijzigen welke e-mail je wilt ontvangen.

Ga naar meldingen wijizgen in je profiel en helemaal onderaan zie je:

TV-gids Je krijgt hier geen meldingen van Bewerken

Klik op bewerken en klik op ja, graag.

08-11-2021 14:36

Je favorieten worden niet meer mee genomen. Je moet aangeven dat je de serie volgt. Dan wordt de serie meegenomen. De favorieten kosten namelijk teveel tijd om op te halen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.