Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

't Schaep met de 5 Pooten

12-08-2021 00:02

Hoi, ik zie dat de afleveringen op mijnserie op een uur staan, maar op themoviedb op een half uur. Ook heeft deze laatste site de namen van de afleveringen staan, die staan hier niet. Hoe werkt dit nu precies?

12-08-2021 09:35

Quote
Rowi - 12-08-2021 00:02
Hoi, ik zie dat de afleveringen op mijnserie op een uur staan, maar op themoviedb op een half uur. Ook heeft deze laatste site de namen van de afleveringen staan, die staan hier niet. Hoe werkt dit nu precies?


Hoe het precies werkt staat hier te lezen.
De serie was nl niet gekoppeld aan MovieDb, dat heb ik nu gedaan en ik heb ook een update gegeven. De tijd kun je zelf aanpassen.

20-08-2021 14:25

Super, heel erg bedankt!

20-08-2021 14:39

Ik denk dat 't Vrije Schaep ook gekoppeld moet worden. Begrijp ik goed dat ik dat zelf via Trakt kan doen?

20-08-2021 18:06

Quote
Rowi - 20-08-2021 14:39
Ik denk dat 't Vrije Schaep ook gekoppeld moet worden. Begrijp ik goed dat ik dat zelf via Trakt kan doen?


Ik heb de serie inmiddels gekoppeld

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.