Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Twee titels voor eenzelfde serie

27-03-2021 09:09

Ik heb onlangs Bear Grylls Wild Adventure toegevoegd, maar nu blijkt dat die serie al bestaat onder een andere naam:

Bear's Mission with...

Ik heb deze serie nu toegevoegd.

Ik heb een verzoekje: kun je de andere serie (Bear Grylls Wild Adventure) verwijderen?

Bij voorbaat dank en excuses voor de mix-up.

27-03-2021 09:36

Quote
Neryn - 27-03-2021 09:09
Ik heb onlangs Bear Grylls Wild Adventure toegevoegd, maar nu blijkt dat die serie al bestaat onder een andere naam:

Bear's Mission with...

Ik heb deze serie nu toegevoegd.

Ik heb een verzoekje: kun je de andere serie (Bear Grylls Wild Adventure) verwijderen?

Bij voorbaat dank en excuses voor de mix-up.


Ik ga die verwijderen.

27-03-2021 22:52

Bedankt voor het nakijken en plaatsen van de andere serie. Ik zie dat de serie als beƫindigd te boek staat. Dit klopt niet. Ik heb de nieuwe aflevering toegevoegd van seizoen 2; kun je de serie even updaten?

Bvd

28-03-2021 09:15

Quote
Neryn - 27-03-2021 22:52
Bedankt voor het nakijken en plaatsen van de andere serie. Ik zie dat de serie als beƫindigd te boek staat. Dit klopt niet. Ik heb de nieuwe aflevering toegevoegd van seizoen 2; kun je de serie even updaten?

Bvd


Ik heb het gewijzigd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.