Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Unsolved Mysteries (2020)

31-10-2020 08:20

Sinds het tweede deel (of tweede seizoen?) van Unsolved Mysteries (2020) op Netflix is verschenen, is deze serie niet meer te benaderen op MijnSerie.nl. Als je erop zoekt, wordt ie wel gevonden, maar wordt je doorgelinkt naar een foutmelding (Helaas, we hebben deze serie niet kunnen vinden). Als ik dan probeer deze serie toe te voegen, krijg ik de melding dat ie al op MijnSerie staat.
Kan hier naar gekeken worden?

31-10-2020 11:49

Quote
footsy - 31-10-2020 08:20
Sinds het tweede deel (of tweede seizoen?) van Unsolved Mysteries (2020) op Netflix is verschenen, is deze serie niet meer te benaderen op MijnSerie.nl. Als je erop zoekt, wordt ie wel gevonden, maar wordt je doorgelinkt naar een foutmelding (Helaas, we hebben deze serie niet kunnen vinden). Als ik dan probeer deze serie toe te voegen, krijg ik de melding dat ie al op MijnSerie staat.
Kan hier naar gekeken worden?


Het nieuwe seizoen (deel) staat hierbij Unsolved Mysteries

31-10-2020 16:06

Ah dank, het is dus verschoven.
Wellicht handig om het dan niet meer als zoekresultaat te laten opkomen (Unsolved Mysteries (2020)).
Maar dat is meer iets voor de databasebeheerder, denk ik zo/

21-02-2021 12:21

Ik heb zojuist geprobeerd om Unsolved Mysteries 2020 toe te voegen - want op Trakt staat-ie apart vermeld - maar het systeem bleef hangen.

https://trakt.tv/shows/unsolved-mysteries-2020/seasons/1

Afgebroken en opnieuw geprobeerd, maar nu staat er een uitroepteken.

Kan dit opgelost worden? Zou wel handig zijn als de serie van 2020 apart vermeld wordt.

21-02-2021 13:02

Quote
Neryn - 21-02-2021 12:21
Ik heb zojuist geprobeerd om Unsolved Mysteries 2020 toe te voegen - want op Trakt staat-ie apart vermeld - maar het systeem bleef hangen.

https://trakt.tv/shows/unsolved-mysteries-2020/seasons/1

Afgebroken en opnieuw geprobeerd, maar nu staat er een uitroepteken.

Kan dit opgelost worden? Zou wel handig zijn als de serie van 2020 apart vermeld wordt.


Staat er in Unsolved Mysteries (2020)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.