Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen nog te kijken-lijst

13-07-2020 19:08

Mijn Afleveringen nog te kijken-lijst loopt maar tot de letter G. De rest is weg. Kan dit hersteld worden? Of moet ik zelf iets doen?

15-07-2020 13:01

Hoi Rowi,

Er waren voor sommige gebruikers problemen omdat het dashboard niet meer in wou laden. Om er voor te zorgen dat de webservers het niet te zwaar krijgen is er besloten om maximaal 20.000 afleveringen op te halen voor de nog te zien lijst.
Dat jij dus maar tot de de letter G ziet, betekend dat jij meer dan 20.000 afleveringen in je nog te zien lijst hebt staan. Je zou het beste dan wat series kunnen verwijderen waar je nog veel afleveringen van moet zien.

Ik werk nog aan een oplossing waardoor weer meer afleveringen in de nog te zien lijst kunnen staan, maar voor nu is de max dus op 20.000 gezet.

Groet,
Jos

15-07-2020 13:39

Heb net een fix online gezet waardoor er weer meer afleveringen geladen kunnen worden. Kan je nu alles weer zien?

15-07-2020 16:41

20.000+ afleveringen.....wow
@ Rowi: Ik kan me niet voorstellen dat je in zoveel series tegelijk bezig bent en als je ze dan, zoals Jos zegt, verwijdert van actief volgen is het het handigste als je met lijsten werkt (zie je eigen profiel). Ik werk ook met kijklijsten en vind dat heel handig: je hebt overzicht van wat je nog wilt kijken en je dashboard blijft ook overzichtelijk.

16-07-2020 06:58

Dank voor je reactie, Jos. Helaas krijg ik nu de melding

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 20480 bytes) in /home/jos/www/mijnserie.nl/libs/kjwlib/KjwMyResultSet.php on line 55

En tja, Arjensky, ik kijk vanalles door elkaar. Maar het is verder geen probleem. Ik ga nu gewoon naar de betreffende serie toe, klik daar op Afleveringen en dan zie ik ook waar ik gebleven ben.

Het is alleen zo: omdat het er ooit was, vraag je je toch af wat er ineens gebeurd is of dat er ergens een foutje zit. Van Jos begrijp ik nu dat er bewust voor gekozen is.

I can live with it.

Beiden nogmaals dank voor jullie reacties!

16-07-2020 07:02

@Arjensky
Goeie tip, van die lijsten. Thanks!

16-07-2020 09:52

Je dashboard doet het weer. Ik heb toch een limit op de nog te zien lijst moeten zetten. Er kunnen maximaal 30.000 afleveringen in staan. Het gaat nu bij jou t/m de letter N. Je hebt er een paar series in staan die een paar duizend afleveringen bevatten. Zo zou je bijv Coronation Street eruit kunnen halen. Hiervan moet je namelijk 7.416 afleveringen bekijken.

16-07-2020 20:04

Dank je wel, Jos. Coronation Street en Neighbours zijn inderdaad ellenlange series die ik toch nooit bij houd. Zal ze eraf kieperen, dan zal de lijst wel weer compleet zijn. Heel erg bedankt voor je hulp!!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.