Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Mogelijkheid tot toevoegen onuitgezonden afleveringen

12-06-2020 03:37

Somds wordt er door the TVDb uitgegaan van datums die niet de allereerste zijn. Zo is bijvoorbeeld I May Destroy You nu al verder op de BBC dan het op HBO is, alleen gaat theTVDb van het HBO schema uit. Door hun policies zullen ze dat ook niet veranderen. Is het mogelijk op de site of app een aflevering toe te voegen voordat hij volgens theTVDb is uitgezonden? Ik heb zelf nog geen manier gevonden.

12-06-2020 08:36

Quote
Tjuz - 12-06-2020 03:37
Somds wordt er door the TVDb uitgegaan van datums die niet de allereerste zijn. Zo is bijvoorbeeld I May Destroy You nu al verder op de BBC dan het op HBO is, alleen gaat theTVDb van het HBO schema uit. Door hun policies zullen ze dat ook niet veranderen. Is het mogelijk op de site of app een aflevering toe te voegen voordat hij volgens theTVDb is uitgezonden? Ik heb zelf nog geen manier gevonden.


Nee helaas is dat nog niet mogelijk. Maar ik weet dat Jos druk bezig is met de series en ook de foto's dus wellicht is dat probleem binnenkort verleden tijd.

12-06-2020 14:41

Waarom wordt er eigenlijk gebruik gemaakt van de database van TVDb en is er niet een eigen database voor MS?

12-06-2020 19:50

Quote
TnTNL - 12-06-2020 14:41
Waarom wordt er eigenlijk gebruik gemaakt van de database van TVDb en is er niet een eigen database voor MS?


Waarschijnlijk omdat het heel veel werk is om zo'n database te vullen en nog veel meer werk om hem up to date te houden.

15-06-2020 08:54

MijnSerie heeft natuurlijk zijn eigen database. Maar om de gegevens te verkrijgen over series maakt MijnSerie gebruik van thetvdb, dit omdat het niet mogelijk om alles zelf met de hand in te voeren. Dit zal meer dan een dag taak zijn om dit voor alle series te doen.
Wel ben ik bezig om uit meer bronnen de gegevens te gaan halen, echter is dit nogal wat werk dus zal niet heel snel gaan. Zo zal MijnSerie straks ook gebruik gaan maken van themoviedb en trakt.tv. Hierdoor hoop ik dat straks nog betere info op de website staat.

Maar tot die tijd zal thetvdb dus leidend zijn.

15-06-2020 11:53

Bedankt voor de reactie Jos. Zou toch wel tof zijn als we series toe zouden kunnen voegen als ze bijvoorbeeld (nog) niet bekend zijn bij een andere bron. Maar ik snap de afwegingen die ermee gemoeid gaan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.