Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Bug: kan berichtjes niet openen

05-11-2012 17:13

Hoi Jos,

Heb een berichtje ontvangen waarin een serie wordt aangeraden, maar kan het niet openen/lezen. Is dit een foutje of doe ik zelf iets verkeerd? Ik klik gewoon op het 1'tje naast mijn username en daarna op het bericht, maar wordt automatisch doorgestuurd naar de homepage.

06-11-2012 07:23

Oh en dat is vast een berichtje van mij want ik had je wat gestuurd via die optie!! :D
Ik vond het wel prettig om met iemand contact te kunnen hebben via mail of Pm maar aangezien pm niet kan wilde ik je mijn mail of facebook pagina geven, mocht je dat willen.
Ik vind het anders zo lastig om vragen en suggesties etc te stellen/doen. En je kan bijv. niet over bepaalde seizoenen praten ivm spoileralert!! Ik zag dat jij ook al bij seizoen 2 was van Revenge en ik wilde je mening maar ik vond het niet zo slim om dat op het forum te doen:D
Mocht je willen (wie dan ook) dan kan je me vinden op Facebook onder Ilona van Galen, of [email protected] voor een mailtje!

Groetjes!:D

06-11-2012 08:40

Klopt. Die functie heb ik zelf ook ooit aangeraden gekregen, maar kan momenteel dus geen berichten openen nu. Ik voeg je straks even toe op facebook ;-).

06-11-2012 12:09

Bedankt voor het melden. Dit is nu opgelost, je kan ze weer openen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.