Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie duurt langer dan hij eigenlijk is

18-04-2020 13:12

Hi,
Ik zie dit vaak voorkomen, dat een serie jaren nadat hij is gestopt, nog extra afleveringen krijgt.
Zoals bij Chuck. Chuck had op 27 januari 2012 de laatste aflevering. Echter worden er nu allemaal specials toegevoegd.
Dit vind ik een vertekend beeld geven. Of het nou specials zijn omdat er een film is gekomen van de serie, of omdat er mini-afleveringen zijn gemaakt. Het hoort niet bij de normale afleveringen.
Als je op zoekt bent naar een nieuwe, nog lopende serie die begonnen is in bijv. 2016, dan staat Chuck er dus nog steeds tussen. Dit geeft dan dus een vertekend beeld, aangezien hij al 8 jaar is afgelopen.
Is het mogelijk dat de loopdatum gaat tot de laatste 'echte' aflevering, dus in dit geval bij chuck 2012 en niet 2020, aangezien er nu in 2020 allemaal specials worden toegevoegd?

18-04-2020 15:38

Ik denk dat je daarvoor echt bij thetvdb.com moet zijn aangezien Mijnserie die gegevens gebruikt. Het laatste jaar wordt er bij tvdb naar mijn mening af en toe een potje van gemaakt.

18-04-2020 16:37

Klopt, maar tvdb zet dingen soms op slot of het wordt daarna weer veranderd. Zou mijnserie misschien een serie op slot kan zetten op mijnserie.nl als de serie is afgelopen?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.