Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Lengte afleveringen

20-01-2020 08:52

Beste,
Heb gezien dat de lengte afleveringen van The Twilight zone (1985) niet kloppen.
Op mijn serie zijn het allemaal 45 min., maar in werkelijkheid is het tussen de 6 min en 45 min.
Zodus er zijn veel verschillende tijden.
Kan dat aangepast worden?
Mvg,Martco.

20-01-2020 09:14

Quote
Martco - 20-01-2020 08:52
Beste,
Heb gezien dat de lengte afleveringen van The Twilight zone (1985) niet kloppen.
Op mijn serie zijn het allemaal 45 min., maar in werkelijkheid is het tussen de 6 min en 45 min.
Zodus er zijn veel verschillende tijden.
Kan dat aangepast worden?
Mvg,Martco.


Hallo Martco,
Nee, dit kan niet aangepast worden per aflevering. Er is dus een gemiddelde genomen van de tijd dat een aflevering duurt.
Als je een tijdsduur wil veranderen kan dat op de seriepagina in het kopje Beschrijving onder Koop Serie. Als je daar overheen gaat met je muisaanwijzer zie je Bewerk Content. Als je daar op klikt zie je verschillende gegevens van een serie die aangepast of aangevuld kan worden.

Met vriendelijke seriegroet,
Mandy

21-01-2020 10:34

Oké niet erg.ik liet het maar weten.
Mvg,Martco.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.