Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Random serie kiezer bij gevolgde series

14-01-2020 11:37

Aangezien mijn serielijst en die van vele andere expliciete en enorme vormen nu aan het nemen is, heb ik misschien een leuke feature als die wel ontwikkeld kan worden heet dat.
Jos is het mogelijk om bij de nog te kijken lijsten een random knop te maken die gewoon een serie uitkiest die je dan kan kijken. Nu weet ik het gewoon niet waar ik nu weer mee verder moet en dat begint te frustreren haha en ddl stap ik weer over naar films omdat ik geen keuze kan maken.
Hoor het wel of het mogelijk is als het niet kan ook geen probleem.

groet Patrick

29-01-2020 23:52

Hoi Jos, heb nog geen reactie gehad hierop, Is dit mogelijk of niet?

30-01-2020 09:32

sorry voor de late reactie!
Natuurlijk is dit mogelijk echter heb ik er nu nog geen tijd voor.. Ik ben namelijk bezig om MijnSerie 'opnieuw' te bouwen zodat de website een stuk sneller zal worden en uiteindelijk de website en de app nog beter samen zullen werken.

Maar je wilt dus bij de nog te zien lijst, een knop die er een random serie uitpakt die je kan gaan kijken, toch?
Zal kijken of ik deze feature tussen door kan bouwen, maar kan je niks beloven.

Groet,
Jos

31-01-2020 23:24

Hey jos zoals je het schrijft is precies hoe ik het bedoel. Mocht het lukken alvast bedankt

30-03-2020 15:11

Hey Jos,

Is hier al enig zicht op of dit gaat lukken of ben je nog te druk met het opbouwen van de site haha. Weet ben ongeduldig maar door de corona crisis ga je je vervelen en dan zou deze optie helemaal geweldig zijn.

30-03-2020 16:55

@heplam,
Er komen nu elke dag hele mooie top 5 lijsten uit. Wellicht zit daar wat bij.
Ook is er vandaag weer een start- en premièrelijst uitgekomen en morgen een lijst met nieuwe series. Wellicht zit er wat bij.

31-03-2020 11:34

@Roeman,

Yuo die heb ik ook gezien maar het gaat mij meer om het random kiezen in de nog te kijken afleveringen lijst . Nu is het iedere keer iene miene mutte maar wordt op die manier zoveel gemist, en dan is het handiger als er een functie is die in een keer aangeeft, ik heb nu het idee dat ik heel veel moois mis en gezien de populariteit dat mensen op de vraag geklikt hebben denk ik dat meerdere mensen hier interesse in hebben. Maar goed Jos heeft het op de lijst gezet dacht ik dus hoop dat het snel geimplemteerd kan worden

31-03-2020 13:29

@heplam

Klik op series links bovenin, klik daarna op een letter, ogen dicht draai wat rondjes met je muis en klik een keer, ogen open en je hebt je random gekozen serie :)

31-03-2020 13:34

Heb hier nog geen tijd voor gehad. De nieuwe website schiet wel mooi op maar is wel echt heeel veel werk. Wel ga ik binnenkort een app update uitbrengen en daar zou ik het wel wat makkelijker in kunnen bouwen. Misschien dat dit eind april wel mogelijk is. Zodra de update klaar is het hoor je het :-)

31-03-2020 15:16

Toppie Jos helemaal geweldig you're the best

13-04-2020 13:10

Er is vandaag een update uitgebracht van de app. Hier zit een random knop in. Deze knop kan je aanzetten via instellingen. Veel plezier ervan :-)

15-04-2020 12:45

Helemaal geweldig Jos, heb het even bekeken en you're the best. Zo komen door het husselen wat andere series ook aan bod en hoef ik niet door de ellenlange lijst te zoeken.

17-04-2020 08:18

Graag gedaan :-)

21-04-2020 10:26

Is dit ook mogelijk via de website?

21-04-2020 16:11

Nee dit is (nog) niet mogelijk op de website. Alleen via de app dus

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.