Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reacties zichtbaar?

05-01-2020 17:51

Het valt me al een tijdje op dat ik van sommige gebruikers wel (het begin van) de reactie kan lezen in de reactiebalk in de zijkant van het hoofdscherm, maar als ik daar dan op click dan zie ik de reactie niet. Pas uren later is dat daar ook zichtbaar.
Voorbeeld: ik zie nu een reactie van renzoroy op Dracula in de reactiebalk maar die zie ik nog niet bij de reacties op de seriepagina.
Enig idee hoe dit komt?

06-01-2020 10:05

uhmm, dat is gek inderdaad. Net even wat uitgezocht en wat aangepast. Hopelijk heb je er nu geen last meer van. Anders graag even laten weten!

06-01-2020 10:34

Zal ik doen. Dank je.

02-02-2020 20:58

Ik kan al een hele tijd de reactiebalk aan de linkerkant van mijn beeldscherm niet meer zien. Enig idee hoe ik die weer tevoorschijn "tover"?

02-02-2020 22:41

Als het goed is zie je bijna boven in je scherm een blauw vakje met een witte driehoek, als je daar op klikt komt de balk tevoorschijn.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.