Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Verwijderde series

06-12-2019 23:45

Is het mogelijk om een overzicht te maken van de series die vandaag van Mijnserie zijn verwijderd? Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe dat werkt; is dat een actieve handeling van Mijnserie of een gevolg van het verwijderen van series op TVDB? Er wordt daar de laatste tijd nogal eens met gegevens gerommeld. Enige tijd geleden is het idee geopperd om een lijst te maken met series die op de nominatie staan verwijderd te worden zodat gebruikers de gelegenheid krijgen om de gegevens op TVDB aan te passen. Wat is de status hiervan?

07-12-2019 10:27

Quote
Arjensky - 06-12-2019 23:45
Is het mogelijk om een overzicht te maken van de series die vandaag van Mijnserie zijn verwijderd? Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoe dat werkt; is dat een actieve handeling van Mijnserie of een gevolg van het verwijderen van series op TVDB? Er wordt daar de laatste tijd nogal eens met gegevens gerommeld. Enige tijd geleden is het idee geopperd om een lijst te maken met series die op de nominatie staan verwijderd te worden zodat gebruikers de gelegenheid krijgen om de gegevens op TVDB aan te passen. Wat is de status hiervan?


Ik kan je zeggen dat er op dit moment weinig verwijderd wordt. Meestal worden series idd verwijderd omdat ze niet meer in TVDb staan. Maar soms ook omdat de gegevens niet kloppen of ontbreken. Ik weet wel dat het op de to-do-lijst van Jos staat.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.