Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nog een keer !

11-10-2019 09:48

Ik meen me te herinneren dat jullie overwogen om het op mijnserie.nl ook mogelijk te maken om het voor een 2e ( of 3e) keer kijken van een serie te kunnen registreren. Ik vraag me af of jullie hier inmiddels vorderingen in maken. Ik heb namelijk een HELEBOEL kijkuren die ik nu niet kan registreren doordat ik graag de ( in mijn ogen) echt goede series nog een keertje kijk. Maar daardoor zak ik op de lijst met mensen met de hoogst aantal kijkuren. Wellicht wat kinderachtig, maar dat voelt toch niet helemaal eerlijk. Ik hoop dus erg dat deze mogelijkheid toch eens kan worden aangeboden

11-10-2019 10:09

Ik heb hier nog geen tijd voorgehad. Dit kost namelijk nogal wat aanpassingen en er zijn niet zoveel gebruikers die dit zullen gaan gebruiken. Ik snap dat het voor jou nu niet eerlijk voelt, maar er zullen wel meer gebruikers in de lijst zijn die ook afleveringen dubbel hebben gezien. Dus vraag mij af hoeveel je zou stijgen in de lijst. Maar begrijp mij niet verkeerd hoor, ik zou het graag willen bouwen maar de tijd heb ik op moment gewoon niet.

11-10-2019 10:23

Hoi Lange, dank voor je snelle reactie ! begrijp ik hoor.... hopelijk ooit nog eens dan

11-10-2019 12:04

Ik zit hier ook op te wachten, zou wel een chille feature zijn!
Serieus vraagje Lange: je zegt "er zijn niet zoveel gebruikers die dit zullen gaan gebruiken", is dit op een steekproef gebaseerd?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.