Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Gebeurtenissen op de pagina van de series verdwenen

01-09-2019 12:06

Het hete geloof ik laatste gebeurtenissen. Ik vind het echt heel jammer dat dat weg gehaald is, keek er vaak naar, kon ik ook zien wat andere leden vinden van 'n serie bv wat voor cijfers er werd gegeven. Zou t erg leuk vinden als dat weer terug keert.

03-09-2019 09:06

Het staat op de todo lijst om dit weer in te bouwen. Hopelijk heb ik hier binnenkort tijd voor maar ik kan je niet vertellen wanneer dit weer online staat.

12-10-2019 08:57

hete is heette

18-10-2019 21:26

Quote
Lange - 03-09-2019 09:06
Het staat op de todo lijst om dit weer in te bouwen. Hopelijk heb ik hier binnenkort tijd voor maar ik kan je niet vertellen wanneer dit weer online staat.

Okay bedankt, hopelijk komt t snel..;)

17-04-2020 14:32

Quote
Lange - 03-09-2019 09:06
Het staat op de todo lijst om dit weer in te bouwen. Hopelijk heb ik hier binnenkort tijd voor maar ik kan je niet vertellen wanneer dit weer online staat.

Hoi Lange,
Heb je al enig idee wanneer 'laatste gebeurtenissen' weer terug keert. Of wanneer je de tijd hebt om het terug te zetten.
Groetjes Sproet2jes

23-04-2020 11:54

Ik ben druk bezig om MijnSerie opnieuw te bouwen. Dit zodat het sneller en beter werkt met nieuwe technieken. In de nieuwe website heb ik het weer ingebouwd. Ik kan je niet vertellen wanneer de nieuwe website online komt omdat het nogal wat werk is. Maar dat het er weer terugkomt is zeker!

24-04-2020 11:15

Quote
Lange - 23-04-2020 11:54
Ik ben druk bezig om MijnSerie opnieuw te bouwen. Dit zodat het sneller en beter werkt met nieuwe technieken. In de nieuwe website heb ik het weer ingebouwd. Ik kan je niet vertellen wanneer de nieuwe website online komt omdat het nogal wat werk is. Maar dat het er weer terugkomt is zeker!

Bedankt, fijn om te lezen dat het weer terug komt, en succes met de nieuwe opbouw van MijnSerie, ben benieuwd.
Groetjes Sproet2jes

10-03-2021 09:15

Quote
Lange - 23-04-2020 11:54
Ik ben druk bezig om MijnSerie opnieuw te bouwen. Dit zodat het sneller en beter werkt met nieuwe technieken. In de nieuwe website heb ik het weer ingebouwd. Ik kan je niet vertellen wanneer de nieuwe website online komt omdat het nogal wat werk is. Maar dat het er weer terugkomt is zeker!


Hoi Lange,
Het is nu ongeveer n jaar geleden. Ben benieuwd hoe de zaken ervoor staan wat betreft de nieuwe website met de laatse gebeurtenissen en/ook zelf suggesties bij 'vergelijkbare series' toevoegen.
Grtjs Sproet2jes

15-03-2021 08:48

Ja ik weet er alles van.. het duurt inderdaad erg lang! Zelf had ik het ook graag anders gezien maar het zit allemaal niet mee. Daarnaast is het ook een erg grote update en alles moet met elkaar werken (de oude en de nieuwe website etc).

Ik kan je dus nog steeds niet vertellen wanneer het live gaat. Mocht het zo ver zijn (hopelijk binnenkort) dan zal ik het laten weten. Want wil een maand gaan testen voordat we echt overgaan namelijk :-)

15-03-2021 21:10

Quote
Lange - 15-03-2021 08:48
Ja ik weet er alles van.. het duurt inderdaad erg lang! Zelf had ik het ook graag anders gezien maar het zit allemaal niet mee. Daarnaast is het ook een erg grote update en alles moet met elkaar werken (de oude en de nieuwe website etc).

Ik kan je dus nog steeds niet vertellen wanneer het live gaat. Mocht het zo ver zijn (hopelijk binnenkort) dan zal ik het laten weten. Want wil een maand gaan testen voordat we echt overgaan namelijk :-)


Okay bedankt. Veel succes met het testen.;0)
Grtjs Sproet2jes.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.