Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Forum opmaak veranderd

09-07-2019 07:43

Maar het is er niet echt mooier op geworden. Afleveringen nog te bekijken en Series die bijna (weer) beginnen: lettertype is veel groter geworden dan van de rest van de items op de homepage.

Als ik naar beneden scroll, dan bibbert de achtergrond alsof die ook mee naar beneden wil scrollen.

Mijn Lijsten (stond bovenaan in de blauwe balk) is verdwenen. Het kostte me even om het terug te vinden en hoe het nu allemaal werkt.

Ook de overzichtspagina en overige info pagina's van een serie zijn veranderd. Veel daarvan is wel mooier geworden, maar ook daar is het lettertype veel groter geworden.

Ik mag dan een senior zijn, maar ik kan nog wel goed lezen hoor! :) En ja, mijn beeldgrootte staat gewoon op 100%.

09-07-2019 09:37

Dankjewel voor je feedback. Heb vanmorgen weer enkele updates gedaan. Het lettertype zou nu opgelost moeten zijn op de homepage.

Voor het naar beneden scrollen op de homepage, is dat nu nog steeds zo? Zou ja, welke browser gebruik je?
Het klopt inderdaad dat de font grote is veranderd op de serie informatie pagina. Deze is van 13 naar 16px gegaan. Het is allemaal ruimer opgezet.

09-07-2019 09:54

Het lettertype is weer normaal. Het bibberen is er nog; ik gebruik meestal IE11, maar heb al gemerkt dat sommige sites niet meer goed werken. Ik ben bezig over te stappen op Edge en heb daar even gekeken of het daar ook bibbert. Dat doet het daar niet, dus dat ligt aan IE.

Voor de rest: het is misschien even wennen, maar je hebt gelijk: het is ruimer opgezet. Na een paar keer bladeren links en rechts, begin ik er al vertrouwd mee te raken.

Al met al: goed werk!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.