Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie toevoegen?

02-11-2012 07:47

Hai Ik kom net kijken hier, en ik weet ff niet hoe ik de serie's die ik kijk moet toevoegen aan mijn profiel....:p
Ik heb er heel veel maar ik weet ff niet meer hoe ik de eerste 2 er op heb gekregen!!

Thanx :D

02-11-2012 07:53

Oeps te snel gevraagd:p
Ik heb het inmiddels ontdekt! Wat een super forum dit!!
Ik ben echt een GROOT crimeseries fan dus ik kan mn lol op hier!:-*

02-11-2012 08:42

Nou ik snap er weer niks van:'(
Bij "Series" vindt ie opeens geen resultaten meer? Een uurtje geleden stond het nog helemaal vol....

02-11-2012 10:42

Hoi Chica43,

Mooi dat je het hebt ontdekt hoe je series kan toevoegen aan je profiel. Het kan voorkomen dat je bij series geen resultaten meer ziet omdat je teveel filters aan hebt gezet. Wij onthouden dit voor je zodat als je naar een serie toe gaat en weer terug gaat je hetzelfde overzicht nog hebt. Door alle instellingen weer terug te zetten (jaar, tijd, genre uitvinken, letter op alles zetten) dan zul je alle series weer zien.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

03-11-2012 08:03

Hoi Lange!

Ja ik heb het inmiddels uitgevonden, ik piepte weer te snel!! Zag dat Blue Bloods er vandaag ook tussen stond bij de series.
Echt een aanrader!

Groetjes!;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.