Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Verwijderen serie 'Survive That'.

01-06-2019 13:44

Ik heb onlangs de serie 'Survive That' toegevoegd waarna deze is geaccepteerd. Nu blijkt echter dat op TheTVDB er 0,0 informatie bekend is, zie: Survive That. Dat is mijn schuld aangezien ik totaal niet heb gekeken hoe het ermee zat. Daarom mijn excuses.
Na wat onderzoek kwam ik erachter dat de serie als 'Survive That!' uitgezonden in Nederland maar dat dit niet de juiste benaming is van de serie... De serie blijkt namelijk eigenlijk Dude, You're Screwed te heten welke al bekend is op MijnSerie..

Gaarne de serie Survive That verwijderen van MijnSerie en indien mogelijk de naam 'Survive That!' als alias toevoegen op de bestaande serie: Dude, You're Screwed

01-06-2019 23:53

Ik heb de serie verwijderd en toegevoegd als synoniem.

Hartelijk dank voor het doorgeven.

02-06-2019 08:45

Bedankt!

Ik kom de serie nog wel tegen wanneer ik 'survive that' intyp in het zoekvenster.

02-06-2019 09:15

Dat klopt, ik moet het nog helemaal verwijderen maar dat kan pas 24 uur nadat het op non-actieve is gezet. Dus morgen is deze definitief verwijderd.

02-06-2019 12:06

OK, duidelijk (:

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.