Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

MijnSerie+ app doet niet wat je mag verwachten

14-03-2019 08:55

Ik ben op zoek naar een app of site die mij suggesties kan geven voor nieuwe series. De website van MijnSerie kan dat, maar de kosten zijn mij te hoog voor zoiets triviaals. Ik kwam vervolgens uit bij de MijnSerie app die aansluit bij de site.

De MijnSerie app kan naar de + versie gezet worden voor € 2,29 (volgende de Help pagina's zou dit overigens € 0,90 zijn) en zou dan de volgende extra zaken bevatten:
- Geen banners
- Serie suggesties
- Kijkcijfers
- Laatste gebeurtenissen
- TV- Gids
- Series die weer starten
- Acteur informatie
- Beschrijving van afleveringen
- Video’s (trailers, promo’s)


€ 2,29 voor een app om series bij te houden en suggesties te geven, dat vind ik een mooie prijs en ik heb de in-app aankoop dan ook meteen gedaan.

Dat bleek een teleurstelling, de banners zijn inderdaad verdwenen. Maar voor de rest bar weinig verandering en al helemaal geen suggesties.

Kijk ik verkeerd of heeft de app de suggesties simpelweg niet (meer)? In dat geval ga ik mijn € 2,29 terugvragen, ik ga de app dan nooit gebruiken.

21-03-2019 08:26

Het is op dit moment niet mogelijk om serie suggesties te ontvangen in de app. Dit is wel mogelijk op de website met een premium account. Ik hoop binnenkort dit ook weer toe te kunnen voeg in de app.

22-03-2019 12:35

Ok duidelijk, ik hoor graag wanneer de App dit weer kan. Misschien is het wel handig om de Help pagina's bij te werken.

Zoals gezegd, ik betaal met plezier een euro of 3 in de app om dit te krijgen. Het premium membership op de site is voor mij veel te duur.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.