Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Air Crash Investigation - Mayday

06-03-2019 12:58

Hoi,

Iemand heeft op tvdb verkeerde informatie toegevoegd aan de series ''Air Crash Investigation - Mayday''. Aflevering 11 tot 20 van Seizoen 18 moet verwijderd worden. Deze zijn specials en niet onderdeel van het seizoen.

Is het ook mogelijk om de update te negeren zodat het niet terugkomt?

Dank,

06-03-2019 13:02

Heb de afleveringen verwijderd en een lock erop gezet. Daarnaast heb ik een lock gezet op de serie. De afleveringen zullen niet meer bijgewerkt worden. Hierdoor zullen ook nieuwe afl niet bijgewerkt worden. Dus dit moeten we even in de gaten houden

18-03-2019 14:15

Quote
Lange - 06-03-2019 13:02
Heb de afleveringen verwijderd en een lock erop gezet. Daarnaast heb ik een lock gezet op de serie. De afleveringen zullen niet meer bijgewerkt worden. Hierdoor zullen ook nieuwe afl niet bijgewerkt worden. Dus dit moeten we even in de gaten houden


Prima. Ik volg het, dus zou wel weer een nudge geven wanneer het nodig is. Dank je!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.