Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Underbelly

21-02-2019 23:43

Deze serie heb ik een tijd geleden al gezien, alleen staan nu alle afleveringen weer open terwijl bij de afleveringen wel de kijktijd staat vermeldt. Kan er nagekeken worden hoe dit komt?

22-02-2019 09:36

Er is pas een update gedaan voor deze serie omdat de zender niet correct was, maar ik zal het aan Jos doorgeven om er even naar te kijken wat er mis is gegaan.

22-02-2019 09:54

Staan alle afleveringen open? Of zijn het een paar?

22-02-2019 10:26

Alle afleveringen staan open. Voor zover ik kan zien niets gewijzigd in aantal seizoenen/ afleveringen.

22-02-2019 11:33

Het is niet helemaal goed gegaan met het bijwerken van de serie, hierdoor zijn alle seizoenen er op nieuw ingezet. En dus worden alle afleveringen als nieuw gezien. De kijktijd is hierdoor nog niet veranderd omdat deze tabel nog niet is bijgewerkt. Als je nu 1 afl zou afvinken wordt dat wel aanpast. Voor deze keer zou je dus opnieuw aan moeten geven dat je alles al gezien hebt, sorry daarvoor :-(

22-02-2019 11:40

Oké, dank je.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.