Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Prijsvraag

09-11-2018 11:19

Kan er een optie komen of je de prijsvraag wilt zien op de hoofdpagina of niet? Het stoort me ontzettend dat die steeds opduikt op mijn hoofdpagina helemaal als ik de serie niet volg. Ik klik dan zomaar een antwoord aan om het weg te krijgen, maar zou liever zien dat ik kan kiezen om deze niet meer te zien.

Deze vraag staat sinds vandaag op de hoofdpagina:

Prijsvraag
In elke seizoen wordt het verhaal verteld vanuit het perspectief van een karakter. In het derde seizoen komt daar een vertelperspectief bij, van welk karakter?

Helen Solloway
Juliette le Gall
Cole Lockhart
Vik Ullah


Geen idee over welke serie het gaat, dus maar weer een antwoord aangeklikt om het weg te krijgen. Lijkt me ook niet eerlijk voor de fans die wel deze prijs willen winnen.

09-11-2018 11:36

Op je eigen homepage zie je 'radartjes' (rechts boven) staan als je daar op klikt kom je op Bewerk je homepage. Daar kun je de prijsvraag verwijderen van je pagina. Gewoon het blokje prijsvraag verslepen naar Niet weergeven.

Ps de serie is trouwens The Affair.

09-11-2018 11:44

Deze optie kende ik niet. Bedankt Mandy. Meteen maar wat andere dingen aangepast :)

09-11-2018 11:46

Geen dank, graag gedaan.

21-11-2018 15:35

Ik vind de prijsvragen juist wel leuk, maar ik win nooit wat :p Kan iemand mij vertellen hoeveel mensen er gemiddeld aan de prijsvragen op MijnSerie meedoen? Ik heb trouwens ook geen idee hoeveel actieve gebruikers er op MijnSerie zitten.

22-11-2018 12:23

Er doen heel veel mensen mee aan de prijsvraag. En helaas hebben we maar 2 dvd's te vergeven. Op dit moment zou ik je niet kunnen vertellen hoeveel actieve gebruikers er precies zijn, wel dat MijnSerie het grootste serieplatform is van Nederland.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.