Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Elke keer melding, Jouw E-mail adres is onjuist

27-08-2018 19:00

Beste lezers
Elke keer krijg ik een melding dat mijn E-Mail adres onjuist is en dat de mailbox mogelijk vol is.
Daar klopt niets van is niet vol, is het juiste, gisteren wel mail gehad en vandaag weer niet en deze melding, rechtsboven bij het belletje. Al tig keer opnieuw aangepast, maar niets helpt, wie o wie kan mij helpen.
bvd
gr Rob

28-08-2018 11:12

Hoi Rob,

Heb het net nagekeken voor je en je provider blokkeert waarschijnlijk onze e-mails. Ik heb je net weer uit de spam lijst gehaald en zou nu weer e-mails van ons moeten ontvangen. Echter kan het zijn dat chello ons weer als spam markeert. Daar kunnen wij dan niks aan doen en dan kunnen wij jou niet mailen op dit e-mailadres.

Groet,
Jos

28-08-2018 18:16

maar dat zou ik ze toch in de spambox terug moeten zien?

29-08-2018 09:24

Omdat jou provider ons blokkeert komen onze e-mails er niet doorheen, wij krijgen dan terug dat we jou niet mogen mailen van de provider. In je spambox komen e-mails die wel zijn door gelaten door je provider maar waarvan ze denken dat het spam is. Als je deze niet toegevoegd aan je lijst worden ze op den duur ook niet meer doorgelaten.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.