Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Het kopje 'vrienden' is weg?

06-07-2018 18:58

Het kopje vrienden is sinds kort(?) weg van ons profiel.. Ik zie nu iets met volgen..
Hoe werkt dit precies? Ik probeerde iemand te vinden via mijn vriendenlijst maar kan nu geen vrienden meer zien..

06-07-2018 19:29

ja. ik zie inderdaad ook geen vrienden meer staan.... :/

06-07-2018 23:09

Het heet nu volgers en volgend

07-07-2018 09:00

Ik snap het concept niet. Wat kan ik hiermee? Waar vind ik de mensen die ik volg? Waar vind ik de mensen die mij volgen?

Ik kreeg gisteren de volgende melding te zien: 'Is vrienden geworden met ***'. Normaliter moet ik de vriendschap accepteren maar nu gebeurt dit automatisch. Tevens klopt de benaming ook niet meer want er zijn blijkbaar geen vrienden meer maar 'volgers.'

07-07-2018 10:57

@JanWillemK: Je vrienden (volgers/volgend) kun je zien op je profiel direct onder je kijktijd. Bij profiel wijzigen / privacy kun je aangeven dat je eerst toestemming moet geven om te volgen.

07-07-2018 13:22

@Arjensky, bedankt! Ik snap nog steeds niet wat hier het nut van is, maar ok :p
Voor zover ik kan zien veranderd er namelijk niets..

Als iemand mij volgt, volg ik hem of haar dan ook gelijk (als het vanuit mijn instellingen op automatisch staat)?

07-07-2018 15:59

@JanWillemK Ik denk niet dat het zo is dat jij nieuwe volgers zelf ook automatisch volgt.

08-07-2018 20:09

Ik zie idd ook niet in waarom dat veranderd is. Was toch prima zoals het was.... :/ Volgers... klinkt net alsof je in een sekte zit :p ;) haha

09-07-2018 10:46

Er is inderdaad een update uitgegaan waarmee het veranderd is van Vrienden naar volgers. Dit heeft mede te maken met een update die er komt van de app. Het nu makkelijker om mensen te volgen dan eerst het geval was. Het is de bedoeling dat we hier straks meer mee gaan doen. Dus meer suggesties, zien wat ze hebben bekeken en wat voor cijfers ze geven.

Zoals hierboven ook al genoemd is, kan je via je profiel wijzigen -> privacy aangeven over je eerst toestemming wilt geven wie je mag volgen. Als iemand jou volgt, volg jij die persoon niet terug. Dus als je dit zou willen moet je dat aangeven door hem te volgen.

04-08-2018 17:00

@Lange, FYI. als ik bijvoorbeeld jou opzoek via de zoekfunctie zie ik dat het volgende wordt aangegeven:
Series: 265 Vrienden: 109

Dit moet waarschijnlijk nog aangepast worden naar 'Volgers'.

06-08-2018 09:02

Bedankt voor doorgeven. Dit zal mee worden genomen in de volgende update.

18-10-2019 09:35

Hoi
Ik vind het absoluut niet praktisch om op deze manier te kijken naar 'volgers' , vroeger op een aparte pagina was veeel overzichtelijker, nu tik ik t aan, moet je maar afwachten wanneer de lijst verschijnt, en als je even verkeerd scrolled, verdwijnt t weer. Nee geen goed ondwerp. Onduidelijk. :(

25-11-2019 08:17

Quote
Sproet2jes - 18-10-2019 09:35
Hoi
Ik vind het absoluut niet praktisch om op deze manier te kijken naar 'volgers' , vroeger op een aparte pagina was veeel overzichtelijker, nu tik ik t aan, moet je maar afwachten wanneer de lijst verschijnt, en als je even verkeerd scrolled, verdwijnt t weer. Nee geen goed ondwerp. Onduidelijk.


ahum, ontwerp bedoel ik of update.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.