Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Beïndigde series

30-06-2018 09:43

Hoihoi,

Ik heb een aantal series gevonden die beïndigd zijn maar nog wel ‘open’ staan op de site. Het gaat om de volgende series:
- Between
- Everything Sucks
- Famous in Love
- Gypsy
- Lost & Found Music Studios
- Moordvrouw
- Scream Queens
- Sense8
- The Crossing
- Timeless
- World of Winx
- Vlucht HS13

Andersom is ook het geval! Er staat een serie op beïndigd waar nog niks over bekend is! Het gaat hiervij om Impulse (2018).

Alvast bedankt voor het aanpassen.

30-06-2018 10:33

Ik heb alle series die gestopt zijn op gestopt gezet en ik heb Impulse op loopt nog gezet.

Mochten er meer van dit soort series zijn, geef het gerust door.

Bedankt voor het doorgeven.

30-06-2018 16:41

Hoi!

Ik heb er nog 2 die geindigd zijn
- Vixen
- Tomorrow when the war began

Alvast bedankt

30-06-2018 17:40

Van Vixen kan ik nergens vinden dat de animatieserie is beëindigd. Op zowel TVDb en IMDb staan ze nog als lopend. Tomorrow heb ik gewijzigd.

02-07-2018 13:47

Between en Master of None zijn 2 series van Netflix waarvan nooit officieel bevestigd is of er wel of niet een 3e seizoen komt. Ook al is het onwaarschijnlijk dat er ooit een 3e seizoen gaat komen, toch zou ik beide series dan op datum onbekend laten staan...

PS: Hetzelfde geld voor Glitch... die is ook nooit officieel gecancelled of verlengd voor een 3e sezoen

03-07-2018 08:14

Master of None staat nog op datum onbekend.
Between is idd niet duidelijk, maar laten we voor het gemak zeggen dat de serie niet meer zal terugkeren.
Glitch staat ook nog op datum onbekend.

06-07-2018 18:25

ja van alle 3 is het onduidelijk. Dat was mijn punt. Aziz Ansari heeft zelfs al aangegeven dat als er ooit een 3e seizoen komt, dat dat nog heeeel lang gaat duren. Maar goed, ik zou ze zoals ik al eerder zei alle 3 of op afgerond of op datum nog onbekend zetten.

15-07-2018 18:15

Dragons: Riders of Berk is ook beëindigd en het zelfde geldt voor Trollhunters.

15-07-2018 19:03

Dragons: Riders of Berk, is (nog) niet gecanceld. Wat gecanceld is; Dragons: Race to the Edge en die staat niet in het database van MijnSerie.

Trollhunters staat nu op beëindigd.

11-09-2018 10:54

Great News is gecancelled na 2 seizoenen (al een tijdje geleden). The Librarians is ook niet meer. De serie wordt weliswaar nog rond geshopped, maar dat is inmiddels al een tijdje geleden.

Het ziet er naar uit dat The X Files ook geen 12e seizoen krijgt, Fox heeft tenminste geen plannen voor de serie.

The Young Pope is ook beëindigd. Wordt weliswaar vervolgd, maar HBO ziet het niet als een 2e seizoen, maar als een volledig nieuwe limited series.

Troy: Fall of a City was ook een limited series, hier komt geen 2e seizoen van (en ze gaan dit sowieso niet besluiten, de serie was bizar duur, 16 mil per aflevering, en had bijna geen kijkers).

Valor is ook beëindigd.

Zoo is ook niet meer.

Dat was 't lijstje! :)

11-09-2018 11:12

Hallo Mike,

Ik heb alles op stop gezet en ook wat extra seizoenen laten weghalen.

Bedankt weer voor je lijst.

Hele fijne dag en met

vriendelijke seriegroet

Mandy

16-09-2018 21:50

Overigens is Narcos ook klaar. Dat gaat nu verder als een nieuwe original onder Narcos: Mexico.

Shooter heeft zijn laatste aflevering ook gehad deze week.

17-09-2018 08:31

Narcos en Shooter zijn nu ook beide op is gestopt gezet.

29-10-2018 19:55

Ik heb 3 series die gestopt zijn, maar nog op lopend staan.
- World of Winx
- Humans of New York
- Sense8

Bedankt voor het wijzigen!

29-10-2018 20:26

Ik heb het gewijzigd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.