Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series voor een 2e x kijken

06-05-2018 22:40

Zou er een optie kunnen komen dat je afleveringen kan markeren als gezien voor een 2e x (of 3e etc etc)?
Stel ik kijk nu een bepaalde serie en die vink ik af en 3 jaar later kijk ik hem nog een x, dat ik hem dan weer kan afvinken, maar dan als herzien. Dit kan bijvoorbeeld ook bij de filmsite letterboxd.com.

17-05-2018 15:53

Anyone??? ..... behalve een paar krekels is het vrij stil hier..... :p

18-05-2018 10:18

Deze vraag heb ik al eens eerder gehad. Het staat daardoor wel op de todo lijst maar heeft weinig prioriteit omdat het maar voor een paar leden van toepassing is. Ik snap dat je het bij zou willen houden echter is nogal ingewikkeld om de data op te slaan. Ook kost het mij erg veel tijd om te bouwen en er staan nog genoeg dingen op de todo lijst die belangrijker zijn. Ik kan je dus niet vertellen of het ooit toegevoegd zou worden.

18-05-2018 17:04

ok man, thanx voor je reactie. We gaan het zien :) Ja, je doet dat soort dingen allemaal alleen toch? respect hoor. Ik zit ook op tvmeter enzo, maar das echt een crap site. Deze is echt veeeel beter en overzichtelijker :)

22-05-2018 08:33

Het onderhoud van de websites en de apps doe ik inderdaad alleen. Voor de content heb ik gelukkig hulp anders had ik helemaal geen tijd meer.

22-05-2018 11:08

Ik zou ook zeker interesse hebben in de optie dat je een serie die je voor de 2e keer kijkt kan afvinken. Helemaal als dan de kijktijd ook gewoon weer meetelt ! Daar liggen nog wel heel wat ( nu nog) niet registreerbare kijkuren voor mij namelijk. Op het moment kijk ik namelijk veel een 2e keer en lijkt het in mijn persoonlijke statistieken alsof ik bijna niks meer kijk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.