Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Bug ivm kijklijst

13-12-2017 09:35

Er verdwijnen series uit mijn kijklijst zonder dat ik daar zelf hand in heb. Lethal weapon en NCIS waren weg en stonden dus ook niet meer bij series nog te kijken, Is niet de eerste keer dat er fouten zijn in die lijst. Weet iemand hoe dit komt?

13-12-2017 09:43

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Maar je hebt niet aangegeven dat je afleveringen gezien hebt? En je hebt geen koppeling met Trakt? En toch verdwijnen er afleveringen?

13-12-2017 12:48

Kan ook zijn dat ze op tvdb aan het klooien zijn met data. Omdat MijnSerie zijn data daar van overneemt kan het soms zijn dat afleveringen ineens opduiken in je kijklijst, omdat een of andere mafkees data aan het aanpassen is op tvdb, terwijl deze afleveringen niet zijn uitgezonden. Dit wordt dan later weer verwijderd op tvdb en dan verdwijnen ze ook weer uit je kijklijst.

13-12-2017 12:48

Dubbelpost. Sorry

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.