Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Ideetjes voor de site

23-10-2012 20:35

- Pagina's over acteurs en actrices uitbreiden zodat je er eventueel ook voor kunt kiezen om op de hoogte gehouden te worden van al het serie-nieuws rondom een bepaalde acteur of actrice
- Het kopje 'Recensies' wat nu onderaan de pagina staat wordt door velen over het hoofd gezien, misschien is het een idee om dit bovenaan naast 'nieuws' neer te zetten

24-10-2012 09:49

misschien is een uitklapmenu net als bij opties hebt een goede oplossing daarvoor? dat je bij nieuws dan hebt: series, acteurs, recensies, etc?

24-10-2012 10:34

Eerste idee staat al een tijdje op de lijst maar is nogal ingewikkeld om in te bouwen.
Voor het tweede idee zou de menu structuur op de kop moeten en daar wil ik eerst goed over nadenken voordat ik daar iets aan verander.

Maar beide wel goede ideeën :D

04-12-2012 17:47

Wat mij trouwens in de toekomst ook nog super lijkt is dat je series kunt opzoeken op basis van het netwerk dat ze uitzend. Dus dat je bijvoorbeeld ABC intypt en je dan alle series krijgt die door ABC worden uitgezonden.

04-12-2012 19:16

Ja, dat lijkt mij ook goud!

04-12-2012 21:43

Oeh en nu er toch ideetjes in mij opkomen gooi ik deze er ook even in:
Wanneer ik een nieuwsbericht schrijf over meerdere series tegelijk, zoals het announcement van ABC over de première data van series, is het leuk dat ipv een plaatje van 1 van de series ik een plaatje met het logo van ABC aan zou kunnen vinken. Dit haakt ook aan bij mijn vorige ideetje voor de toekomst. Dan heb je ook alle nieuwsberichten van een bepaald netwerk bij elkaar verzameld. Op die manier kun je je eventueel ook aanmelden voor updates van bijv. je favoriete netwerk, zowel buitenland als binnenland.

05-12-2012 10:14

Het word straks ook mogelijk om op zender te zoeken en ook op land. Je hoeft geen extra tags toe te voegen aan een nieuwsbericht, omdat elke serie al is gekoppeld aan een zender en aan een land. Ik zet beide op de lijst. Bedankt! :)

05-12-2012 15:06

Top =)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.