Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series gezien per jaar

08-09-2017 21:51

Als premium member kan je zien van welke 11 series je dat jaar de meeste eps hebt gekeken. Kan je ergens ook een overzicht zien van alle series die je dat jaar hebt bekeken? Zo niet, is het dan mogelijk om die optie toe te voegen? Ik vind het wel grappig om dan per jaar te kunnen zien wanneer ik welke serie en hoeveel eps ik er van gezien heb dat jaar.. :) :p

11-09-2017 11:21

Dit kan je hier zien: https://www.mijnserie.nl/premium/jaar_in_series/2017/

Je kan ook andere jaren bekijken etc.

23-09-2017 16:46

ja dat weet ik. Ik heb het ook over die pagina waar je nu een link van hebt gestuurd, maar als je dan naar beneden scrolled zie je van welke 11 series je de meeste afleveringen hebt gezien, maar je kan niet zien hoeveel eps je van alle series hebt gekeken dat jaar, alleen die 11.

25-09-2017 12:54

Je ziet inderdaad maar van 11 series de afleveringen. Maar bovenin bij totalen staat wel hoeveel afleveringen je dat hele jaar hebt gezien.

04-01-2018 11:51

Het kan nu wel :D

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.