Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Wat puntjes bij in gebruik name van mobiele weergave

25-06-2017 15:23

Ik heb wat puntjes bij het in gebruik nemen van de mobiele weergave van de website.

  • De navigatiebalk valt over de bovenkant van de website heen waardoor het bovenste gedeelte van de pagina wegvalt en bijvoorbeeld de play knop van de trailer word gehalveerd. - Klik hier voor afbeelding

  • Hierdoor komt het gedeelte waar je een cijfer kan geven niet goed naar voren en kan je de cijfers niet bekijken/aanpassen - Klik hier voor afbeelding

26-06-2017 20:46

Je bent wel snel met het fixen van dingen, Lange!
Ziet er weer prima uit (:

27-06-2017 09:58

Cijfers gaat nog niet helemaal goed. Komt omdat het seizoencijfers zijn, voor de gewone cijfers gaat het wel goed :)

30-06-2017 16:37

Ik vrees dat ik in de verkeerde topic zit maar ga toch mijn vraag even stellen. Ik gebruik de app al jaren en dit is zonder twijfel de meest gebruikte app op mijn iPad. Ik ondervind nu echter al een tweetal weken problemen bij het openen van de app. Ik klik op het icoontje, het grote scherm verschijnt maar de app wil niet openen. Soms na vijf keer opnieuw proberen lukt het wel. Ik heb een iPad met de recenste softwareversie en de mijn serie app daar heb ik ook een update voor gedaan. Ik gebruik de gratis versie, als jullie me kunnen garanderen dat de betalende versie geen problemen geeft, wil ik gerust veranderen van gratis naar betalende versie.

30-07-2018 08:47

Goedemorgen Lange, het probleem met het cijfer venster is al weer een tijdje aanwezig. Kan jij dit weer oplossen aub? De overige punten doen het nog wel prima!

30-07-2018 09:47

Bedankt dat je het laat weten, heb net een update gedaan en werkt weer :-)

30-07-2018 15:53

Prachtig!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.