Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Premium nieuwe functies

24-05-2017 14:04

Beste,

Er is vorige week een update gedaan waardoor je als premium nieuwe functies kan testen. Dit zou eigenlijk deze week voor alle Premium gebruikers live gezet worden echter heb ik niet genoeg tijd gehad daarvoor. Wel is het mogelijk om dit zelf aan te zetten. Dit kan je namelijk doen als jij bij je profiel bewerken, de functie aanzet: "Ja, ik wil testen". Dit staat bij "Website-instellingen".

Volgende week zal ik het voor alle Premium gebruikers standaard aan zetten en is het natuurlijk mogelijk om het uit te zetten. Ben benieuwd wat jullie van het nieuwe menu vinden :)

Groet,
Jos

25-05-2017 09:47

Als ik die functie aan zet dan verdwijnt in de top balk de knop Profiel (ziet er nu dus uit als: Series/ Top 50 / Nieuws / Premium / Forum), en ik weet wel dat je er op een andere manier kunt komen maar ik vond die knop erg makkelijk.

25-05-2017 13:11

Quote
Arjensky - 25-05-2017 09:47
Als ik die functie aan zet dan verdwijnt in de top balk de knop Profiel (ziet er nu dus uit als: Series/ Top 50 / Nieuws / Premium / Forum), en ik weet wel dat je er op een andere manier kunt komen maar ik vond die knop erg makkelijk.


Ik mis die knop nu ook.

26-05-2017 10:13

Ik begrijp mensen wel als ze zeggen dat ze de profiel knop in het menu missen maar persoonlijk vind ik het niet nodig om twee ingangen te bieden in de menu balk. Het is zonde van de ruimte. Rechtsboven een ingang naar je profiel is een hele gangbare manier als je kijkt naar zo'n beetje iedere andere website waar je kunt inloggen, en wat dat betreft dus een betere ingang dan in het menu.

26-05-2017 16:42

Ha, die knop was mij in de menubalk nog nooit opgevallen. XD Ik ga altijd via de foto rechtsboven.

05-06-2017 17:13

Super geniaal! Lof voor de UX'er en natuurlijk de codebaas himself.

Ff pixelneukie: mag de indicator voor de actieve staat van menu items 1 of 2 pixels hoger? Is voor mij iets duidelijker.

Cheers!

06-06-2017 08:23

Bedoel je de gele balk?

08-06-2017 13:17

Je bent zelf een gele balk. En thanks Joey! ;)

25-06-2017 23:18

Hoi,
Ik vind prima de nieuwe functies, ging ook altijd al naar fotootje rechtsboven om bij profiel te komen. Maar de zoek balk vind ik niks, heel smal, je ziet voor de helft wat je intikt, dus die mag van mij wel wat breder.

26-06-2017 08:15

welke browser gebruik je? en welke versie?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.