Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Persoonlijk tv-gids

24-01-2017 10:49

Ik kreeg tot voor kort op maandag per mail mijn persoonlijke tv-gids wat zeer handig was. Maar in 2017 krijg ik geen mail meer omdat mijn mailadres niet bestaat/mailbox vol is/jullie mail als spam beoordeeld wordt. Dit is volgens mij niet het geval. Ik heb al meerdere malen via het contactformulier jullie daar naar gevraagd maar ik krijg geen antwoord...

24-01-2017 14:08

Je krijgt waarschijnlijk geen antwoord omdat je geen e-mails van ons kan ontvangen. Helaas kan ik hier niet zoveel aan doen. Je zou het bij je provider na kunnen vragen (hccnet) waarom ze geen e-mails van ons door laten. Of je zou een ander e-mailadres kunnen gebruiken. Bijv een gmail of een hotmail adres.

09-03-2017 16:27

ik heb precies hetzelfde probleem, sinds 1 maart ontvang ik niets meer van mijnserie....

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.