Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vraag mobiele weergave en uitgeklapte koppen.

22-01-2017 19:57

Wanneer ik de website bezoek via mijn smartphone dan staan de koppen 'Nieuwsberichten' & 'Recensies' standaard uitgeklapt. Vanuit mijn smartphone doe ik voornamelijk alleen afleveringen afvinken en de TV-gids bekijken. Af en toe doe ik ook de nieuwsberichten lezen.
Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat ik andere koppen uitgeklapt kan hebben in plaats van alleen de koppen 'Nieuwsberichten' & 'Recensies'?

Een ander alternatief is door de app te gebruiken, maar ik doe het liever via de browser (:

http://i66.tinypic.com/2jetd9s.png

22-01-2017 21:19

Ik weet niet of je inmiddels wat heb aangepast maar nu zijn alle koppen standaard uitgeklapt. Mijn dank is groot!

23-01-2017 08:33

Ik heb niks aangepast. Wel is het zo, dat de eerste twee blokken aan de linkerkant (kan je hier instellen) standaard open zullen staan.

23-01-2017 09:31

Dat had ik gisteren inderdaad aangepast maar toen bleven de koppen 'Nieuwsberichten' & 'Recensies' dus standaard uitgeklapt.
Maar goed, maakt niet uit. Alle koppen staan bij mij nu standaard uitgeklapt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.