Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Onzichtbaar maken van afleveringen en/of seizoenen.

22-01-2017 18:59

Goede feature tijd (; (Niet mijn idee)

Het onzichtbaar maken van afleveringen en/of seizoenen zou erg welkom zijn. Wanneer ik bijvoorbeeld Wie is de mol? Op de homepagina laat tonen, dan zie ik nog 50+ afleveringen staan die ik nog moet afvinken in verband met oude afleveringen van vorige seizoenen die ik toch niet meer ga terugkijken.
Nu kan je heel leuk de serie niet meer laten tonen op je homepagina, maar dan mis je dus wanneer er een nieuwe aflevering is uitgezonden.

23-01-2017 08:34

Dit staat al een tijdje op de todo lijst, echter is dit nogal veel werk voor relatief weinig series/gebruikers. Vandaar dat het er nog niet is. Maar ik zal het een beetje omhoog plaatsen ;-)

23-01-2017 09:42

Als je die oude afleveringen toch niet meer gaat kijken is het dan niet praktisch om ze als gezien af te vinken? Dan ben je toch van het probleem af?

23-01-2017 10:07

Ja, zo doe ik het ook al een tijd. En als je het op een dag onzichtbaar kan maken dan verwijder ik de niet gekeken afleveringen wel.

Uiteraard klopt je kijktijd dan niet helemaal, maar het is makkelijker om alles aan te vinken dan het te blijven zien.

23-01-2017 12:57

Het afvinken van afleveringen die je niet gezien hebt, is cheaten :p
De afleveringen die je afvink komen bij je in totaal gekeken tijd. Mijn profiel is tot nu toe wel tussen de 90 en 100 procent accuraat. Als ik nu afleveringen ga afvinken die ik niet gezien heb dan raak ik het overzicht kwijt van wat ik wel en wat ik niet heb gezien.

@ Lange, het heeft geen haast dus doe maar rustig aan!

23-01-2017 16:08

@JanWillem: Dat 'cheaten' snap ik wel maar ik heb het zelf maar een keer of 2 a 3 moeten doen en vraag me af hoe vaak het voor zal komen aangezien midden in een gescripte serie beginnen gewoon niet werkt.
In je eerste post schriijf je dat je dan niet meer ziet wanneer een aflevering is uitgezonden: gebruik je de functie 'hou me op de hoogte al? Dan krijg je een mail met bv de uitgezonden afleveringen of wanneer een nieuw seizoen begint.

23-01-2017 18:36

Haha ja ik vink die afleveringen ook niet af, dan is mijn kijktijd niet meer kloppend.

23-01-2017 19:23

De optie 'hou me op de hoogte' is een goed alternatief maar dan krijg je ook een melding dat er een nieuwe video is geĆ¼pload of wat dan ook en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten :p

24-01-2017 08:27

Dat kan je zelf instellen. Je kan ook alleen afleveringen/seizoenen aanvinken. dan krijg je geen meldingen van video's ;-)

24-01-2017 12:15

Ow, dan gaan ik dat even proberen als alternatief. Dank!

01-03-2018 15:39

Daar ben ik weer :p

Staat dit nog in de planning om dit toe te voegen? :)

27-03-2018 18:21

Zo'n soort probleem heb ik ook met series waarmee ik gestopt ben. Zoals from dusk till dawn heb ik het 1e seizoen van gezien, maar ben niet van plan om daar mee verder te gaan, dus heb ik hem compleet van mijn profiel verwijderd, anders blijft die er incompleet tussen staan. Maar dan gaat wel het eerste seizoen van je totale kijktijd af... Niet dat ik er wakker van lig, maar het is toch zonde :p. Maar ja, ik wil ook niet dat er een incomplete serie in mijn lijst staan die nooit op 100 % gekeken gaan komen.

28-03-2018 08:59

@Renzoroy je kan de serie pauzeren en zal dan niet op je nog te zien lijst komen te staan. Wel blijft de kijktijd bewaard en de serie blijft op je profiel staan. Echter zal die inderdaad nooit de 100% halen maar dat zal bij het toekomstige onzichtbaar maken ook niet het geval zijn.

28-03-2018 14:51

kijktijd klopt toch niet heb sommige serie's wel meerdere keren gekeken kan moeilijk zeggen die heb ik al 10 x gezien maar de extra tijd komt er niet bij te staan haha. ik kijk serie's vaak weer vanaf het begin en dan alles seizoenen achter elkaar en een hele tijd later nog een keer opnieuw

28-03-2018 15:15

Het is niet mogelijk om aan te geven dat je een serie nogmaals bekeken hebt. Dus die kijktijd wordt ook niet meegenomen.

29-03-2018 20:42

Quote
Lange - 28-03-2018 15:15
Het is niet mogelijk om aan te geven dat je een serie nogmaals bekeken hebt. Dus die kijktijd wordt ook niet meegenomen.


nee precies daarom zeg ik ook kijktijd klopt als je niks anders verder kijk maar als je iets meerdere keren kijk klopt hij al niet meer wat denk toch de meeste mensen wel doen ..

wat ik er wel leuk aan vind is dat ik kan zien hoeveel al mijn serie's bij elkaar aan tijd heb gekost

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.