Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

2016 moet 2017 zijn

03-01-2017 12:32

hi,
er zijn veel series die in het jaar 2016 zijn aangekondigd, maar pas van start gaan in 2017.
Voorbeelden zijn APB en Training Day.
En nog een vraag: Hoe kan je series een cijfer geven, als ze nog niet uitgezonden zijn? Dat klopt dan toch niet?
Groetjes :)

03-01-2017 13:41

Heb het geloof ik ook al is eerder gevraagd waarom mensen kunnen stemmen op een serie als die nog niet uit is. Ook heb ik vraagtekens bij mensen die op een serie stemmen (zeer negatief of positief) als ze maar één aflevering hebben gezien, want laten we eerlijk zijn dat je nog niks weet van de serie als je maar één aflevering gezien hebt.

03-01-2017 13:48

stemmen op een serie die nog niet is begonnen is niet mogelijk. Sommige hebben nog een oude app waarin het wel mogelijk is. Vandaar dat je soms nog stemmen ziet. Die twee series heb ik aangepast.

03-01-2017 15:48

ThomasNL92, wat jij zegt van de eerste aflevering, dat vind ik niet kloppen, want ik geef bijna altijd een serie een cijfer bij de eerste aflevering. Als het daarna dan nog mee of tegen valt, pas ik het gewoon aan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.