Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vreemde foutmelding

04-10-2016 13:38

Ik reageer daarnet op het commentaar van Inartie bij de serie "Westworld" en kreeg vervolgens een hele vreemde foutmelding.
Helaas heb ik ze niet gekopieerd of een screenshot van genomen maar het heeft ongetwijfeld te maken met het feit
dat er een melding gegeven diende te worden wanneer iemand op het bericht zou reageren want het begon met :

"Hallo Hendrie, er heeft iemand ........"
Een bericht dat ik in ieder geval niet hoorde te zien, zo veel is duidelijk.

Ik denk dat de persoon die dit verder onderzoekt misschien best zelf even de proef op de som neemt want ik neem aan dat wanneer iemand anders op het commentaar reageert hij/zij de zelfde boodschap/foutmelding ook zal krijgen.

04-10-2016 17:10

Heb de foutmelding even gekopieerd ondertussen

Hallo Hendrie,

Er is een reactie op je bericht geplaatst bij de serie Westworld.

Bericht:

Fatal error: Call to a member function getSpoiler() on null in /home/jos/www/mijnserie.nl/_cache/smarty_compiled/%%C0^C0D^C0DE2A9F%%email_new_comment.tpl.php on line 5

Unquote

05-10-2016 08:14

Bedankt voor het doorgeven. Had daar ook geen mailtjes van gekregen:-(
Het probleem is nu in ieder geval opgelost :) Nogmaals bedankt.

Groet,
Jos

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.