Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Feature: Gebeurtenissen opties

02-10-2012 19:32

Laat ik voor m'n allereerste post op dit forum eerst zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor deze site. :)
Mooi werk, en voor zover ik weet bestaat er geen andere site die zo handig is voor dit specifieke doel :)

Ik heb wel een suggestie voor het gebeurtenissen gedeelte. Bij series die je actief volgt komt er nu elke keer als je de nieuwe episode hebt gekeken 2x een melding:
"X heeft aflevering gezien van Y"
"X heeft alle (beschikbare) afleveringen van Y gezien"
Dit is een behoorlijke spam aan gebeurtenissen wanneer je enkele nieuwe eps van verschillende series achter elkaar kijkt. Misschien een optie om te implementeren dat men deze meldingen kan aanpassen?
Dus bijvoorbeeld: 'uitzetten meldingen alle afleveringen gezien'
Of het enkel te melden wanneer je het laatste seizoen compleet hebt.
hierdoor wordt het 'laatste gebeurtenissen van vrienden' gedeelte ook wat overzichtelijker, en is het beter om te zien wat vrienden hebben gekeken.

In een dergelijke 'meldingen' optie zouden natuurlijk ook de andere gebeurtenissen kunnen worden aan of uit gevinkt, voor personen die dit gewenst zouden vinden.

Nogmaals bedankt voor deze site, en bedankt voor de aandacht!
m.v.g.
Lainfan

03-10-2012 10:50

Bedankt voor je bericht :)

Ik ben er van op de hoogte dat het soms dubbel is. Het staat op het todo "lijstje" en zal in de toekomst ook zeker nog veranderen. Op dit moment erg druk met andere dingen dus weet nog niet wanneer ik hier tijd voor heb.

Maar bedankt voor de feedback. Mocht je nog meer suggesties hebben dan hoor ik dat graag!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.