Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Sorry, deze pagina is helaas niet meer beschikbaar

05-09-2016 13:12

Een melding die ik tegenwoordig wel vaker tegen kom wanneer ik een reactie op een serie wil plaatsen, zelfs al is ze (volgens sommigen dan toch) voor één keer positief ;-)

Zo nu ook weer voor : https://www.mijnserie.nl/line_of_duty/reacties/

05-09-2016 16:02

Die melding krijg ik ook regelmatig. Wilde deze ochtend een reactie achter laten voor de nieuwe serie Vlucht HS13, maar kreeg de melding dat de pagina niet meer bestaat.

05-09-2016 17:36

Ja, ik heb er hier net ook weer één : https://www.mijnserie.nl/facing/reacties/

Moet toch zijn dat er iets fout gaat met het verwerken van onze berichten.

08-09-2016 11:56

Ik ga er naar kijken. Hopelijk kan ik wat aan doen :)

09-09-2016 15:30

Het moet iets raar zijn Jos.
Waar het de ene dag niet lukt om een reactie of commentaar te plaatsen lukt het de andere dag dan gewoon weer wel zonder dat er blijkbaar iemand al iets aan gedaan heeft, voortgaand op de datum en uur van jouw laatste bericht hier.

10-09-2016 13:59

Misschien een aanvulling op het laatste comment van CC11: Het door hem geplaatste comment bij Quarry zie ik wel bij 'de laatste reacties' en ook op de seriepagina maar niet bij het reactie-gedeelte van de seriepagina. Daar is toch iets raars aan de hand.

10-09-2016 19:15

Ik denk dat het altijd het geval is dat je een reactie pas na een tijdje zal zien staan bij "reacties series" of andere onderdelen van "de laatste reacties".
Of dat al dan niet de bedoeling is zal Jos ongetwijfeld weten maar meestal zit er tot een dag tussen voor je een reactie of commentaar aantreft in die bepaalde onderdelen van de site.

10-09-2016 19:32

Het commentaar van Sproetjes later dan het jouwe zie ik wel bij 'de laatste reacties' en bij het reactiegedeelte van de seriepagina. De vertraging is dus iig niet consequent.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.