Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Verkeerde verwijzing

23-07-2016 17:18

Hoi,
In eerste instantie dacht ik dat het een foutje was, maar nu had ik het weer.
Het is namelijk steeds zo dat als er een nieuwe 'Showtime' is, dat ik een link krijg waarin staat dat het een serie betreft die ik volg, maar als ik dan op de link klik, blijkt het zo te zijn dat het niet die serie betreft.
Voorbeeld: Ik volg de serie Shooter (2016), de laatste Showtime ging over Downton Abby, maar ik kreeg een mail waarin stond dat het ging over Shooter.
Hoe kan dit en kan dit verholpen worden, want ik vind het best wel irritant!

Bijvoorbeeld:

Hallo Charlotte,

Er is een nieuw nieuwsbericht van de serie Shooter (2016) geplaatst

Showtime, aflevering 15
Geplaatst op 23 July 2016, 13:47 door Mandy Gelling
"It's Showtime everybody. Showtime" Downton Abbey Ik besef me heel goed dat ik hiermee mijn reputatie als anti romantisch volledig te niet doe, maar ik ga het toch hebben over de geweldige tijdsperiode serie Downton Abbey. Met het risico dat ik weer uitslag...
Lees verder

23-07-2016 18:30

Hallo Charlotte,

Het is zeker geen fout, maar als je nl het fragment luistert hoor je dan dat wij (Peter en ik) in dit geval Shooter bespreken in het nieuws. Showtime gaat niet alleen over een column, ik tik de column uit maar in het fragment zit nog veel meer nieuws. En die worden ook meegenomen in de column. Vandaar de e-mail die je krijgt.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Ga eens luisteren is erg leuk hoor ;-)

Hele fijne dag

Groetjes

Mandy

25-07-2016 15:45

Oke, maar ik dacht dus dat wat er getypt was het enigste was waarover werd gesproken, dus vandaar!

25-07-2016 15:59

Geeft niet, maar het staat ook in de column zelf:

Dit was de radiocolumn, wat Peter en ik nog meer hebben besproken tijdens Ochtend Oostrom hoor je hieronder.

En dat is wat jij dan krijgt ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.