Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

precies

14-06-2016 17:48

hi,
ik zat te denken; er zijn waarschijnlijk veel series, waarvan wordt gezegd dat ze 60 minuten duren, maar dat is natuurlijk niet zo. Ze duren meestal 40 a 45 minuten. Is het niet mogelijk de duur van deze series te wijzigen?

Groetjes Charlotte

14-06-2016 18:17

Als je op de serie pagina kijkt. Kan je links onder in het blok 'Info', op 'Bewerk content' klikken. Hierna kan je kiezen wat je wilt bewerken, waaronder de 'Duur van de aflevering'. Volgens mij klopt er veel van de serie informatie al. Kom je iets tegen, kan je het zo aanpassen.

14-06-2016 18:32

Ja dat weet ik, maar als ik alle series wil aanpassen moet ik honderden series doorkijken.

15-06-2016 08:35

Hoi Charlotte,

Bij de BBC en Amerikaanse kabel zenders duren series vaak 60 minuten. Het is dus niet zo dat elke serie waar nu 60 minuten staat eigenlijk maar 40 a 45 minuten duren. Mocht je dus een serie tegenkomen waarvan je zeker bent dat die 40 minuten duren kan je het aanpassen. Maar kan het niet automatisch doen.

15-06-2016 14:10

Hoi Jos,
ja klopt, dat wist ik al, maar is het eigenlijk mogelijk om per duur per zender te zoeken?

Groetjes

15-06-2016 19:10

Hoi Charlotte,

Ik denk dat het het beste is om de series die je kijkt en wat je zoal tegenkomt te bekijken op duur. Het lijkt mij niet raadzaam om per zender serielengtes aan te passen omdat de lengte echt per serie verschilt. Ik pas zelf regelmatig lengtes e.d. aan als ik afwijkingen zie maar ik zie mezelf ook niet door het hele bestand gaan om alles na te kijken; dat is echt te veel werk. Misschien is bij deze een oproep aan de veelkijkers wel handig om hier extra op te letten.

15-06-2016 19:21

Ja klopt, ik probeer ook steeds spelfouten te verbeteren en genres toe te voegen

15-06-2016 21:02

Ik weet niet of ik een veelkijker ben, maar ik zie regelmatig als ik een aflevering af vink dat ik +42, +43 of +45 krijg. Dus daar zit ook nog een verschil. Ik zal er voortaan op letten als ik iets af vink dat echt veel scheelt met de tijd.

15-06-2016 21:03

Bedankt, op die manier wordt mijnserie ook verbetert!

15-06-2016 22:47

Mijn term veelkijker was bedoeld om een zo groot mogelijk bereik te krijgen, maar aangezien iedereen weer andere series kijkt is alle hulp natuurlijk welkom :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.