Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

films

03-06-2016 19:58

ik zou het echt te gek vinden als jullie ook iets voor films kunnen maken net als mijnserie alleen dan mijnfilms, dat je ook films kan afvinken van wat je gezien hebt, en ook je favo acteur in de film kan selecteren enz...

04-06-2016 14:21

Eerst even voor de goede orde zeggen dat ik enkel maar lid ben van mijnserie.nl maar verder niets met de website te maken heb, dus al wat ik hier vertel staat los van de mening of eventuele plannen van de mensen achter deze site.

Ik denk eerlijk gezegd dat jouw idee onhaalbaar gaat zijn als je weet dat er op mijn serie.nl ongeveer 5500 series (met de vermelding van lang niet alle acteurs e.d.) staan.

Om je een idee te geven, er staan op IMDB (om maar de grootste die ik ken te noemen) momenteel 3.786.535 films en 2.432.013 afleveringen uit 102.804 series zonder documentaires, shows, miniseries enz. mee te tellen.
Daarnaast staan er op dezelfde site 1.834.500 acteurs en 1.069.288 actrices vermeld met daarnaast nog een paar miljoen andere mensen gaande van broodjessmeerders tot regisseurs en producers.

Om één en ander in een zelfde vorm als mijnserie.nl te gieten lijkt me onbegonnen werk als je ziet hoeveel medewerkers er al voor deze site zijn met een fractie van data in vergelijking met IMDB.
Je vind het aantal medewerkers van mijnserie.nl trouwens hier terug : https://www.mijnserie.nl/over_ons/colofon/

Zoals gezegd is dit enkel mijn mening; Misschien hebben Jos en zijn collega's nog wel ergens 2 middagen vrij en staat mijnfilms.nl al op de planning voor zeer binnenkort ;)

06-06-2016 10:15

Hahaha, 2 middagenvrij? Was het maar zo makkelijk, of nouja ook weer niet natuurlijk. Waren er teveel websites ;-)

Het staat niet in de planning om een mijnfilm te gaan maken, dit heeft te maken met twee dingen.
1: Films zijn eigenlijk al goed vertegenwoordigt op het internet. Je hebt natuurlijk IMDB maar ook moviemeter bijv. Daarnaast zijn er nog wel meer van zulke sites.
2: Het kost erg veel tijd en die tijd heb ik helaas niet. De dingen die ik voor MijnSerie wil doen kom ik al amper doorheen. Mijn todo lijst is nog erg lang!

Zeg nooit nooit natuurlijk maar de kans dat er een mijnfilms komt is klein.. erg klein.

Groet,
Jos

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.