Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Beste bekeken series van april 2016

17-05-2016 21:20

Ik heb zo'n vermoeden er een klein foutje in deze "premium" optie geslopen is.
Op 1 staat bij mij namelijk "Late Show with David Letterman", niet direct een serie natuurlijk en met 9 leden op deze site die de show volgen niet echt de grote publiekstrekker dacht ik zo.
Het feit dat de allerlaatste aflevering op 20 mei 2015 werd uitgezonden en de show afgelopen is maakt mijn vermoeden dat er iets niet klopt nog sterker.
Letterman is trouwens niet de enige die het de laatste maanden behoorlijk goed doet, ook Jay Leno, met zijn 2 volgelingen op mijnserie.nl legde in maart van dit jaar vanuit het niets beslag op een 7de plek en "The Late Late Show with Craig Ferguson" poste zich dankzij 1 trouwe kijker op een 10de plaats diezelfde maand.

18-05-2016 08:03

Ik ben hier van op de hoogte! Helaas heb ik hier nog geen tijd voor gehad om dit op te lossen. Hopelijk heb ik over een maand hier te tijd voor omdat eerst de app een update zal gaan krijgen.

Maar bedankt voor het doorgeven :)

03-06-2016 12:06

Ik zie net dat het is opgelost! Dat er nu geen talkshows meer in de best bekeken series voorkomen.
Goed gedaan!

03-06-2016 15:23

Top ! :)

06-06-2016 10:10

Het is nog niet opgelost, heb er namelijk nog geen tijd voor gehad. Maar deze maand zit er dus niks tussen. Het kan dus wel zo zijn dat het volgende maand wel zo is.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.