Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

API Tvrage gebruiken naast TVDB

05-09-2015 00:22

Hey Jos,

De site gebruikt TVDB. Nu ben ik benieuwd of het ook mogelijk is om daarnaast de API van Tvrage te gebruiken. Tvrage heeft evenveel series en vaak ook series die bij TVDB ontbreken of geen volledige gegevens hebben. Ik heb al een aantal series gezien die daarop staan die niet op de TVDB staan, of niet volledig.

05-09-2015 17:17

Je zou ook nog de api van Futon kunnen gebruiken, maar die is specifiek voor US shows alleen van 2010 of later.

07-09-2015 08:55

Het is niet zo dat mijnserie alleen thetvdb gebruikt. Ook maken we gebruik van tvrage en trakt.tv. Alleen om series toe te voegen is het inderdaad zo dat alleen thetvdb gebruikt kan worden. Dit jaar heb ik er geen tijd voor om het aan te passen maar misschien dat ik er later wel na kan kijken. Zet het iig op de todo lijst!

12-09-2015 23:00

Nu TVRage eigenlijk helemaal down is, is dit misschien nog een goede site om als database te gebruiken. Zijn misschien een jaartje oud, maar hebben een zeer goede API :)

http://www.tvmaze.com

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.