Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Overzicht van serie per land / zender

18-08-2015 11:44

Het heeft eventjes geduurd maar het is het eindelijk. Het overzicht per land en per zender.
Ga naar series, in het submenu naar series per land. Selecteer het land, en gebruik de filter optie om te kiezen uit de beschikbaar zenders.

Mocht een serie niet goed zijn ingedeeld dan hoor ik het graag. Heb namelijk veel aangepast maar om alles bij langs te gaan (5.000 series) kost veel tijd.

Hoor graag wat jullie er vinden :)

Groet,
Jos

18-08-2015 13:03

Heb het al gevonden, heb het wel.

18-08-2015 13:05

Erg handig, ook nog op diverse manieren te sorteren. Erg blij mee.
Ik zie overigens, als ik op zender zoek dat bij bv de BBC, zowel One als 1 (en Two/ 2) wordt gebruikt. Is misschien handiger om 1 registratiemanier te hanteren

18-08-2015 20:37

Jos je bent helemaal geweldig! :D

18-08-2015 21:16

Leuk :)

Alhoewel je Zuid-Korea en Korea mag samenvoegen aangezien je twee keer hetzelfde land gebruikt hierbij ;)

19-08-2015 07:41

Helemaal top, zo handig om iets snel te zoeken op zender. Geweldig.

23-09-2021 10:15

Klopt het dat met de nieuwe website het overzicht van series per land en per zender verdwenen is? Dat zou ik erg jammer vinden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.