Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Fout opgedoken bij meerdere anime

15-08-2015 19:06

Fate/Stay Night 2014
S1 afl 13 t/m 25 zijn het zeflfde als s2

Fate/Zero
S1 afl 14 t/m 25 zijn het zelfde als s2

Jormungand
S1 afl 13 t/m 24 zijn het zelfde als s2

Dit is best raar dat dit alweer gebeurd bij meerdere anime, waar kan dat aan liggen?
Zou je dit keer s2 kunnen laten staan ipv het tweede deel van s1? Dan hoeve we niet alles opnieuw af te vinken :)

Alvast bedankt!

17-08-2015 09:16

Komt omdat als je een account hebt bij thetvdb zelf afleveringen etc toe kan voegen. Ik heb net de seizoenen weer verwijderd want dat was ook al gebeurd bij thetvdb.

Groet,
Jos

17-08-2015 12:55

Bedankt jos, maar waarom liet je seizoen 2 niet staan? Officieel zijn het allemaal 2de seizoenen namelijk en nu moeten we alles weer opnieuw afvinken

17-08-2015 13:16

omdat het bij thetvdb maar 1 seizoen is. Als ik nu s1 afleveringen zou verwijderen, zullen ze straks weer toegevoegd worden. Het systeem kan het dus niet. Sorry.

17-08-2015 21:58

Geeft niet hoor jos, ik snap nu in ieder geval waarom het zo gebeurd iedere keer.
Valt wel op dat thetvdb heel veel fout doet als het om anime gaat maar goed.
Bedankt weer :D

12-09-2015 16:53

Precies, jammer dat MijnSerie.nl min of meer afhankelijk is van thetvdb en niet zelf de regie in handen heeft. Sommige series zijn daar geblocked, daar kun je niets meer wijzigen. Blijft dus voor altijd vol fouten staan en dus ook bij MijnSerie.nl.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.