Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

De seriepagina wordt vernieuwd! Wil je helpen?

11-08-2015 09:15

Bedankt voor jullie deelname aan de enquête. Het formulier is vanaf nu gesloten! :)

13-08-2015 10:50

Klaar is kees

14-08-2015 15:43

Het formulier is niet langer beschikbaar.

Mogelijk een fout, want na 9 dagen een enquête afsluiten lijkt mij wat kort. (zeker in een vakantie periode)

16-08-2015 00:12

Het formulier 'Een enquête over de seriepagina van MijnSerie' accepteert niet langer reacties.

Jammer!

17-08-2015 09:10

Zie hierboven de reactie van HiMyNameIsJoey. We hebben meer dan 200 reacties gehad, hierdoor hebben wij een duidelijk beeld gekregen.

19-08-2015 18:34

Hallo, regelmatig maak ik gebruik van de site om te kijken hoe een ander een serie vindt die ik wil gaan bekijken. Ook houd ik hier mijn stand bij hoever ik ben met een bepaalde serie omdat ik verschillende series volg en dan soms niet meer weet hoever we zijn. Prima site waarbij ik graag de enquête had ingevuld maar ik zie dat deze al gestopt is en dat na 2 weken.
Het zij zo en hopelijk kunnen ze met de ingevulde enquêtes ons nog meer informatie geven over de series. Ik ben in elk geval nu al tevreden met deze site!!!

21-08-2015 18:56

Ik heb nog een ideetje! Ik kijk soms series opnieuw... Het zou fijn zijn dat je een serie opnieuw kan kijken, en het aantal uur erbij komt. Moeilijk moet uit te leggen... Maar het zou handiger zijn!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.